God dag!

Skönt att vi får sitta vid datorn. Vi har precis prov den var super enkel. Vi hade även prov igår för datakunskap, jag tror det gick bra. Vi har inte fått prov svaren än. Men jag kunde typ allt, tur att jag pluggade. Hoppas det gått bra! Jag ska måste göra mitt bästa för att få bästa betyget.

Efter skolan blir det träning inför lördagen. Uppträder i Hallonberget på lördag, KUL! ähh jag vet att det ändå kommer att gå bra. Vi ska tydligen ha shorts igen, asså nej:( Jag vill inte ha shorts. Jag skulle helst vilja ha baggy jeans, mycket snyggare och passar bättre till dansen. Jag får tjatta lite på tjejerna. Daniel skulle kanske komma till träningen idag haha :)

Nu har jag lunch :) Kram!










                                                                  Kolla mina snygga naglar:) Inga lösnaglar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0