Ingen skola för min del idag

Jag hade så ont i magen i morse så jag gick inte till skolan. Ångest jag vill inte missa skolan, jag får titta på någons anteckningar imorgon.

Jag ska snart möta Paula efter all hennes tjatt haha. Hon måste alltid få som hon vill. Jag som är så seg att jag knappt orkar göra någonting. Hon sa att jag hade en kvart på mig för att duscha och bli klar? aldrig att jag bli klar så snabt. Bara hon visste att jag bloggar en snabbis innan jag går in i ducshen haha. Aja vad händer idag? några planer? Inte för min del i alla fall. Tråkigt, har fortfarande ont i magen men inte lika mycket.

Nu ska jag i duschen och sen rusa iväg. Jag hoppas att Alex hör av sig snart!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0