Lördags mys

I lördags uppträdade vi i Hallonbergen på Aquaviva. Det gick inte speciellt bra tyvär=(  Jag ska inte komma in i detaljer för då blir det bara skämigt. Folket verkade ha gillat oss ändå i alla fall killarna.
Tyvär så blir det ingen Latina crew mer för gruppen har slittrats nu och alla tar sina egna vägar. Tråkigt! men det är nog bäst så. Vi hade jätte fina stunder tillsammans. Men det funkade inte så bra i längden.
Jag kommer ändå fortsätta dansa, kommer inte att ge upp.

Efter uppträdandet ville jag och Zoe göra något, även fast vi typ var helt döda och ville hem för att sova. Det fanns fest i handen, Paola hade den. Jag ville dra dit, jag ba okej jag är trött men det är ändå lördag? Zoe var inte så taggad för att åka dit. Då sa jag till henne men "Men kom igen! det är inte varje dag vi gör nånting, det var länge sen. Plus vad ska du göra hemma nu?" Till slut ville hon. Vi frågade Daniel ifall han ville med men nää han hade annat för sig. Så tråkig Daniel :P

Musiken var perfek, vänner på plats och drickan i handen!
Det var verkligen värt att gå på festen. Vi hade skit kul! Vi dansade och drack för det mesta. Det var nästan som att vi hade varit på träning efter att ha dansat så mycket. Vi svettades som fan hahaha.
Där möte jag även Nathalia, Carolina, Paloma, Mariella, Fabio och Karina. Jätte mysigt med allihopa där. Fabio spelade så vi kunde inte umgås med honom. Men vi fick njuta av hans spelining åtminstone.
Vägen hem var lite läskig, jag hatar att åka hem sent och helt ensam:( men det gick i alla fall bra.

Söndags natt=upp tidigt nästa dag=(


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0