Uppträdande i Kungsträdgården den 14 Aug

Snart gäller det. Det är inte alls mycket kvar till våran uppträdande på Ung 08 festivalen. Det kommer verkligen bli jätte roligt. Sen liten tonåring har jag velat stå på just den scenen men jag trodde aldrig jag skulle lyckas med det efter några år.

Det känns ändå pirrigt, det kommer vara så många där. Många som jag känner. Jag måste verkligen få ut all energi på dans stegen. Nu jävlar asså vi ska få det bra gjort. Vi som har kämpat så mycket. Nu ska vi äntligen visa alla att vi också kan. F olk ska märka hur mycket vi kämpade för att stå på just den scenen. Så mycket vi slet varje träning. Med träningsvärk, hunger och trötthet.

Älskar man själva dansen. Känslan när man dansar. Är man en riktig dansare. När jag dansar glömmer jag allt, alla problem går bort. Jag har en ända mål framför mig och målet är att det ska bli bra, riktigt bra. Dansen blir det ända man fokuserar på. Man lever in sig i en annan värld. Så är det för mig.

Jag har bestämmt mig nu. Även om jag står framför 3000 pers ska jag ändast fokusera på mitt mål.








Kommentarer
Isabelle

min kompis emelie ska också uppträda på ung 08 :)

2009-08-06 08:05:54
URL: http://cleo.webblogg.se/
nicolina

Det är bra Jannina, önskar att jag kunde ha varit där och kollat på erat uppträdande :/ Hoppas att det går bra iaf <3

2009-08-06 16:32:55
URL: http://nickita.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0