God dag bloggen


Jag hoppas alla har haft en bra helg. Min helg har inte varit den bästa. Men den har ändå varit bra på ett sätt.

Igår var det en stress dag för mig. Jag skulle hinna med så mycket. 1 följa med mamma, 2 köpa present, 3 hem och göra mig i ordning, 4 gå på Brians 1 års kalas (sen ankomst) och 5 möta tjejerna och gå på Latin festen  Alvik.
Jag kom till Brians födelsedag så jag fick inte se honom=(. Han hade fått åka hem för han var trött, jätte gullig. Jag var där en stund bara, han var ju ändå inte där.

Jag hade det ganska roligt på latin festen. Tur att jag gick så jag kunde komma bort lite från tankarna efter lite trubbel. Det var själva dansen som fick mig på bättre tankar. För varje gång jag är sur, ledsen eller arg och dansar så blir jag glad. jag glömmer nästan bort allting. Därför var det roligt! Jag åkte dit med Stephanie, Zoe, Lucy, Zuad och två tjejer tiill som jag inte känner. Där träffade man på fullt me folk man kände. Vi träffade på Nancy, Sara, carol och Denize:D:D vi dansade och hade fett kul!!!

Efter festen åkte jag och Stephanie till medis för att få i oss lite mat och för att Stephanie skulle träffa Alexis. Vi fick vänta på honom länge. Jag var så trött jag ville bara hem och sova. Men det var värt det :)




På Brians 1 års dag :)






                    
Jag och janko :) haha







Alvik Festen








Kommentarer
Zoe

omg omg ! ja kom ju me på en av bilderna hihihih (a)

2009-09-02 14:05:08
URL: http://zoeee.blogg.se/
Jannina<3

haha ärligt

2009-09-03 11:20:09
URL: http://jannina.blogg.se/
Stephanie

Upptäck min blomsterblogg! :D

2009-09-03 21:08:55
URL: http://blomsterfro.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0