Tisdagen duger

Tiden i skolan gå så fort. Bra, för då är det ju inte tråkigt. Idag fick vi lära oss lite om el.  Från början fattade jag ingenting, vi skulle kopla el sladdar till en el kontakt. Jag vet inte riktigt hur man kan förklara eftersom att jag själv inte förstår hur man gör riktigt. Alla skulle jobba i grupper och vara två och två. Alla i klassen var två och två förutom jag=(. Jag hade ingen att vara med för det redan var jämt. Jag fick klara av uppgiften själv. Jag tog det som en utmaning.
Till slut fixade alla det förutom jag=( Trots att jag hade kämpat så länge. Jag ba nej nu kommer jag få IG =( då sa hon nej du har ändå gjort till bästa destutom var du själv. Tur det, vill inte få några IGn i år.

Alex slutade kl 19.00 idag så jag åkte dit för att vara med honom efter. Jag ville vara med honom idag trots att vi sov tillsammans natten till idag. Vi hade det jätte trevligt. Han bjöd mig på indisk restaurng och den här gången var båda nöjda med maten. Därefter skulle vi hem, men de ville inte jag. Ville vara med honom längre haha. Jag sa att vi kunde sola och sen åka hem. Vi solade i 30 min. Alex fick värsta färgen han blev svart:O Han har otroligt bra pigment. Jag fick också färg men inte som honom. Jag skulle aldrig kunna knäcka hans färg. Jag är är inte så mörk i vanliga fall.

Nu måste jag gå och lägga mig. Shit jag måste upp 06:30 =( fattar inte vad jag gör vaken nu. Nu orkar inte min kropp längre, måste sova. God natt!



Snygg bild!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0