DANCE DANCE DANCE



Tjena bloggen!
Efter en hård tränings dag kan jag äntligen sitta här och koppla av. Vi tränade om och om igen i 4 timmar, 4 timmar! det är jätte mycket. En vanlig träningspass brukar vara 1 och en halv timme om inte en timme bara. Vi svettades jätte mycket, usch vad äckligt. Men bra resultat belv det´efter iallafall. Vi var helt döda. Vi hade även en liten uppträdande idag för presonalen i ungdoms gården och för folket som var där. Jag skämdes faktiskt men ändå tänkte jag varför ska jag ens skämmas? jag kommer stå så för flera tusen personer och jag ska skämmas för 10 pers? nejnej´då slappnade jag av och gjorde mitt bästa.

Jag ska nog sova. Imorgon blir det en lång dag, träffa Zoe kl 15:00 i stan för att kolla kläderna till uppträdandet, Kl 16:00 DANS i 2-3 timmar, åka hem för att fixa mig och sen på kvällen vid nio tiden träffa my love.



PEACE AND LOVE


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0