Äntligen fredag

Glömde helt bort igår att jag även ska på kalas idag. Jag ska dit en stund bara. Min kusins dotter Luna fyller 1 år idag. Familjen ska dit så jag ska dit och fira Luna lite och umgås med folket. Därefter får jag möta upp Stephanie och gå till centrum och hyra någon bra film. Vi har ett problem, Vad för film? vi får nog kolla det där. Gaby ska också komma, Kul:D

Imorgon gäller det att fira min vän Nicolina hon fyller 18 år, hihi bästa äntligen kan man gå ut och klubba med henne. Och så kommer hon kunna köpa sina cigg:) Juste även min kusin Nathalie fyller år imorgon. Hon fyller 20 år. Jag ska hem till henne på dagen med familjen och fika. Därför kommer jag att minna Nicolinas middag men kommer ändå komma dit efter och hon förstog mig. Andreas och Zoe kanske skulle följa med, vet inte än men spelar roll blir bara roligt om dem kommer. Men annars åker jag dit själv bara haha:)

Nu ska jag små fixa mig lite smått, hörs tuffingar...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0