Kapitel 2

Una noche llena de ravia, decepción y amargua
Senti mucha decepcion cuando lo vi alli. Mi ravia tomo el poder sobre mi.
Grande amargua y a la ves ansiedad.

Jag vet att jag gjorde fel. Det var verkligen inte värt det fy fan. Jag blev så arg kunde inte kontrollera mig själv. Det känns verkligen inte bättre efter det, känns bara sämre. Jag är inte riktigt vann vid det där än. Men jag måste börja vänja mig. Livet fortsätter. Men stackars tjej:( Jag är inte ond hallå, jag är en snäll tjej, det där var inte jag. Jag blir så ledsen.

Min kväll hade varit mycket bättre om inte ... var där. Och den där tjejen som tror sig vara "min vän" när det passar henne. Hade sätt henne för någon helg sen när jag var ute me andra vänner. Då vart hon jätte glad över att se mig. Igår hälsade hon inte ens på mig, jag vet att hon såg mig. Hon vågade inte ens titta mig i ögonen. Det kallar jag för FALSK. Snacka om att passa på! Allt kommer tillbaka, I promise you.

Min kväll verkar nu ha varit helt fucktup men tur är att det fanns lite posetivt med kvällen också. Jag hade jätte kul med tjejerna Natalia, Natha och Stephanie. Gaby självklart också men hon var mest med dem andra. Träffade även Daniel och Valle där. Haha jag är skylldig valle massage. Det var även roligt att träffa andra folk också. 
Andreas och Miguel kom också men dem kom aldrig in. Man kan nästan säga att dem kom bara  för att säga hej haha. Vad tråkigt, hela kvällen skulle nog ha blivit anorlunda om dem hade stannat kvar! Och om Zoe skulle ha kommit. Då hade det varit perfekt förutom att.....

take it easy








Stephanie och jag har det oftast roligare i våra förkrök stunder!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0