Fredag

Jag ska om en stund iväg till en arbetsinterjuv. Hade sagt skrivit om det förra veckan tror jag och nu är det dags. Har precis kollat sl och jag måste hinna med tåget som går 13:29. Jag är framme cirka 13:55, Spännande!

Efter det hade jag tänkt dra in till stan en snabbis och köpa lite julklappar. Jag har bara hunnit köpa till alla småttingar i familjen nu är det dem vuxna jag ska köpa till. Hoppas jag hittar något jag älskar att ge men hatar att välja vad jag ska ge. Svårt är dålig på presenter haha. Skönt att jag i alla fall inte behöver tänka på alla småttingarna eftersom jag redan köpt deras klappar.

När jag kommer hem ska Johnny hjälpa mig att göra i ordning en mix därefter sätta igång och filma min dansvideo. Vet att ni inte har någonaning om varför jag ska spela in en dansvideo I know men vill inte säga så mycket än förens jag vet precis. Men jag tänker berätta så fort jag vet mer.

Senare på kvällen/natten kanske det blir mango med Gaby och Valle. Men får se kanske ska träffa en viss person, vi hade bestämt en dag i helgen men vet inte riktigt vilken dag.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0