Jag är ganska klantig ibland

Varit med om en galet sjuk grej! När jag sat påväg hem från praktiken så sätter sig en "kvinna" framför mig. eller en man som såg ut som en tant. Han var runt 60årsåldern, lite överviktig och stadig av sig. Han hade Dam accessoarer på sig och vanliga kläder. Han satte sig framför mig fast på andra sidan och brevid mig satte sig en kille. När jag snart var framme så reste jag på mig upp för att gå mot dörren. Tåget hade inte precis stannat ännu och det var ganska trångt att gå mellan deras ben. Jag halv snubbla och råkar slå till mannen mellan benen med mitt ben. Han hade jätte särade ben som män brukar ha så det var liksom mitt i prick. Jag lyssnade på musik så jag hörde inget men ändå sa jag förlåt, vet inte om han ens hörde för jag hörde inte mig själv. Jag ville bara gå därifrån, när jag äntligen kom undan så fick jag garv attack. haha folket som såg mig måste ha tyckt att jag var helt galen men jag kunde inte hålla mig. Jag råkade men stackars gubbe. Det var inte meningen, själva grejen var så rolig. Hade önskat att jag var med någon i just den stunden.

Jag är ganska klantig ibland..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0