Tisdag

Shoosan, skön tisdag idag förutom att jag missade min serie tidigare och att jag även kännt mig förkyld:(
Det bästa av den här dagen är att jag och zoe tränade idag på aggregat. Det bästa att vi dansade ut och komma på så många steg. Jag och zoe kommer så bra överens också för att vi nästan har likadana dansstilar. Just för att vi är så lika också:) Vi fuckade ur till varje låt Miguel byte till haha, vi hade ass kul!

Vi ska nämligen kanske uppträda på ett ställe nu på lördag. Men det är inte säkert än så jag ska inte säga så mycket. Men det skulle vara jätte roligt, dessutom är det många som kommer vara där. Men vi kommer iallafall uppträda där men kanske inte just den här lördagen.

Jag ska titta efter min serie på yotube nu. Hoppas jag hittar kaptlet jag missade idag, Den är så himla bra, det går inte att missa. "El jovencito" är så snygg riktig dröm kille!

Juste mami o papi är på kryssning just nu. Det är så ensamt utan dem. Saknar dem redan:( Men tur att Johnny, Maria, Melody och Ricky är hemma.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0