Vänskaps romantik

Jag pratade med Stephanie nyss. Bestämd fredag, vi ska myspysa med varandra imorgon hos hennes pappa och även sova där. Då ska vi hyra någon rolig film och äta oss tjocka med en massa godis och chips. Det kanske även blir någon skräck film istället men vi får se om vi ens vågar titta haha. Kommer säkert inte ens kunna sova då.

Äntligen slappna av på en fredag. Blir så trött på att det alltid är något på gång sen att det bara blir fel. Det dyker alltid upp grejer men nu ska vi ta det lugnt. Nu är det ändå säkert att ingenting kommer att gå snett som andra gånger fy. Det får bli nog.

Imorgon tänker jag ta med mig värmeljus för skönare stämning. Hur ska jag kalla det? Vänskaps romantik får det bli haha.

Nu ringer mi amor Zoe mig, pratar med henne nu! hörs..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0