Min söndag 11/1 men nu är det måndag

Har tagit det lugnt hela dagen. Jag har faktiskt inte gjort så mycket idag som många andra söndagar. Jag har tittat på film A lot like love som kom på tv. Länge sen man såg den, jag tycker den är bra. Så gulligt att Emelie och Oliver till slut blev tillsammans efter så många träffar bland åren.

Imorgon är det plugget som gäller. Gud jag vill inte ens tänka på att jag måste upp tidigt i morgon. I know jag är lat hahaha, nä men jag har vänt på dygnet. Som ni märker jag borde vara i säng nu.

Nu ska jag försöka sova, stänga av datorn och tvn som pappa bad mig om för 2 timmar sen ungefär. Jag måste börja sköta mig och ta lite mer ansvar.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0