Onsdag 14/1

Jag hade så svårt att sova i natt. Jag sov verkligen ingenting. När jag äntligen hade börjat somna så började melody gråta (min brors dotter), hon grät hela natten. Min katt kom in i mitt rum så ljuset från hallen lyste upp hela mitt rum. Det hördes högre då när hon grät eftersom att dörren stod öppen. Jagg ick upp och stängde dörren. Jag ville bara sova men det gick inte. Efter några timmar hade melody äntligen börjat lugna ner sig och slutat gråta, då började jag somna. Min katt steg upp och började jama och riva på dörren, han ville ut. oooooohh!! jag ville bara döda rambo haha. Efter att jag fick ut honom så la jag mig igen och försökte somna. Men näää efter en timme ungefär så kom mamma och "väckte" mig. Det var dags för att gå upp till skolan. Jävlar va sur jag var, jag sov inte på hela natten så jävla sjukt. jag hade bara lust att gråta.

Jag har haft en tröttsam dag usch jätte jobbigt. men det har ändå gått bra. Det var en helt varnlig skoldag förutom att Isabell började idag i min klass. Jag har varit glad för det, jag visste innan att hon skulle göra det men jag hade glömt bort det.. Va kul! för nu kommer vi att ses oftare. Nicole kanske också börjar, hoppas hon gör det också.

Idag ringde jag även till min nya praktik plats. Dem ville ha mig där direkt, det var ingen tvekan. Så jag ska dit imorgon chefen ville träffa mig. Så bra nu behöver jag inte åka nånting. Det tar bara 10 min från mig att gå.  Jag ska börja där nästa vecka hoppas det går bra och att dem tar imot mig på ett bra sätt. Annars drar jag direkt! Jag ska iallafall göra det bästa ifrån mig.

Jag chattde precis med en tjejkompis Falen från Chile. Gud så länge sen det var jag såg henne. Det var sist jag var i Chile och det var ungefär 3 år sedan tror jag. jag saknar henne verkligen. Hon har även en dotter nu, hon fyller 1 år den 29de januari. Jag kan fortfarande inte förstå att hon är mamma så gulligt!

Nu ska jag  se vad som finns på tv och titta på någon film. Jag ska plugga också senare, det måste jag bli bättre på!
vi hörs senare, imorgon eller någonting.

kram /Jannina;)


Nu är det bara 6 dagar kvar tills min 18årsdag :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0