Ingen dans?

Idag värkar det inte bli någon dans:( Jag har ringt till Älvsjös ungdomsgård men ingen svarar. Jag tror dem har semester för annars skulle dem svarat. Saken är , vi måste få träna! För den 14de augusti ska vi uppträda på 08a festivalen som firas då. Lite pirrigt! det måste absolut gå bra. Jag får ta och ringa snart igen. Men neeeeeej!!:( jag som  har saknat själva dansen så mycket också självklart tjejerna också. Jag vill jag vill jag vill!

Idag ska jag passa lila fransico gullungen! Jag vil sinte vara där ensam så jag bad claudia komma så hon skulle komma med Sara, Cami och Denize, min gabbi kommer kanske också. Men min andra Gaby älsklingen kommer inte ju :( fast jag hade önskat det fan! Saknar henne så mycket. Vi ska dricka lite o ha lite tjejkväll.

Alex är på landet så det blir ingen träff med Alex förens måndag. Älskling:(

 

Kram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0