Lek & Kärlek

Äntligen umgicks jag med min syster efter flera månader. Sen hon flyttade har vi inte haft samma kontakt, har saknat henne. Vi hade inte kunnat umgås med varandra på samma sätt som vi gjorde tidigare. Efter att hon skaffa barn och flyttade ihop med sin man. Det var faktiskt ganska mysigt att äntligen få vara med henne ensam och med lilla Filip.
Jag sov över hos henne två dagar eftersom att hennes man var i Falun. Hon behövde då lite hjälp med Filip eftersom att hon väntar sin andra barn så det blir lite jobbigt för henne.

Jag älskar verkligen Filip han är så underbar och så gullig. Jag lekte med honom och tog hand om honom. Trots att han bara är 10 månader så är han ganska smart. Jag fick honom att skratta flera gånger och det fick mig att känna mig bra. Jag hoppas att Lukas blir lika underbar och gullig! Men det kommer han säkert bli:D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0