GRATTIS Gabbi!!

Det är snart morgon och jag har fortfarande inte gått och lagt mig helt sjuk. Jag har vänt på dygnet helt.

Idag har jag varit hos Gabbi och firat hennes födelsedag tillsammans med andra. Det var inte värsta festen sådära, det var ganska lugt och trevligt.

Gabbis mamma hade köpt en jätte fin tårta till henne den var så god gissa varför;) Den hade manjar:D. Ingen svenne fattar vad det är men skit samma orkar inte förklara haha.

Nu är Gabbi äntligen 17 haha skit gulligt. Fan vad tråkigt att vara 17. Jag minns när jag var det, jag ba jahap nu då? Det händer absolut ingenting. Onördig ålder inte sant..
(Det blev fet stil plötsligt för jag råka trycka på någon konstig dum knapp och jag vet inte hur man ändrar, bra va)



♥I LOVE YOU♥



  


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0