Starting with Omar

Jag och Omar har velat ses flera gånger men det har bara inte blivit av pga olika anledningar. Men igår träffades vi entligen. Vi träffades på tågstationen och tog tåget mot stan vid sju tiden. När vi kom till stan drog vi på ett caffee framför åhlens. Ett ganska mysigt ställe, tyvär så minns jag inte namnet på stället. Men det är änd ett ställe som många känner till.

Jag och Omar snackade om allt möjligt. Känns bra att kunna prata om nästan allting med en vän som är kille. 
Vi har kännt varandra sen 3an så det är helt underbart att ha honom vid min sida. Han är sjukt rolig att vara med desutom får jag reda på lite mer hur killar egentligen tänker. Intressant ämne.Vi hade verkligen jätte trevligt!

Jag har  för det mesta bara tjejkompisar. Hm och varför är det så? Jag har aldrig kunnat ha en riktig killkompis för att när jag väl haft en "killkompis" så har den personen blivit intresserad av mig och velat ha en annan sorts relation med mig som jag inte tänkt mig. Det har hänt flera gånger, så jobbigt.

Kram


 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0