La playa och sen

Vädret i Barcelona har äntligen börjat fixa sig. Det har varit lite monligt dem senaste dagarna, men det har ändå varit varmt.
Idag var det varmt så vi drog till stranden direkt. Det var så jävla underbart vi ba låg och stekte i solen i flera timmar. Målet är att bli bruna hahaha jag har typ skit dålig pigment, medans Alex har skit bra pigment så han är typ redan svart. Blir avensjuk:( haha vill också få färg men nää jag fick faktiskt lite ändå. 
Alex badade i stranden, det sägs att manb blir brunare då också haha men jag vägrade för vattnet var skit kall. Jag ville ändå doppa mig, när vi kom hem badade vi i poolen istället. Där är det lite varmare och desutom skönare att bada i. 

Imorgon ska det tydligen bli 28 grader så då gäller det att dra till stranden igen. På kvällen imorgon är det fest som gäller. Carolas kille (alexs systerskille) arangerar en fest så vi kommer in som VIP gäster=D. Det ska bli kul!!

Alex sitter och spelar Play nu så jävla tråkig! hahaha jag ska nog gå och störa honom lite. Sen måste vi nog sova för vi måste upp tidigt imorgon till stranden ;D


Puss o kram! / Jannina


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0