Lördag morgon

God morgon! Jag vaknade ungefär halv 11. Ska snart upp och äta frukost för att orka hela dagen. Jag brukar faktiskt int äta frukost så ofta bara när jag har "tid". Lägger oftastner min tid framför spegeln när jag ska gå någon stans på morgonen. Så dumt för då går jag med tom mage tills lunch, jag måste bli bättre på det. Men det har nog varit så för att vissa latinamerikaner brukar äta frukost vid 10-11 tiden och äta mat vid 16-17 tiden om inte tidigare

Får se vad mamma har att erbjuda för frukost idag. Det blir iallafall knäckebröd för mig. Jag har slutat äta bröd måste tänka på figuren fram till sommaren haha:P Det är svårt att inte äta så mycket av visa saker men vill man vara fin så får man lida pin.

Nu är det simpsons på tv ska titta lite och sen gå och äta.

Vi hörs kanske senare, puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0