Chill fredag

Idag kom Alex förbi en stund efter skolan. Jag ville inte vara ensam hemma hatar det därför bad jag honom att komma förbi ifall han kunde. Jag ville  passa på att vara med honom också såklart! ;)

Jag hjälpte honom med att skriva en text som han hade i läxa. Jag hjälpte honom eftersom att han var så trött. Stackarn kan förstå honom han stänger nästan varje gång han jobbar. Men iallafall vi hade det mysigt som vanligt:) jag fixade några mackor åt honom ååh kände mig så snäll haha. Efter en stund så vilade han medans jag var inne på datan. Han såg ut som en bebis hihi. Efter att han vakna så var han tvungen att gå för att hinna med tåget.

Efter att Alex gick tittade jag på nån gullig film som påminnde mig om Adam och Eva. Det handlade om en pojke och en flicka som hamnade i en ö efter att deras båt sjönk. Det fanns inga andra ön i närheten och sällan åkte det båtar  i närheten. Dem fick klara sig själva och bygga hus. Från början gillade dem inte varandra men det slutade med att dem älskade varandra så mycket att dem till och med fick ett barn tillsammans. Själva ön såg jätte härlig ut, undrar verkligen var den ligger nånstans.

Idag träffade jag även Mili vi gick ut och tog promenad. Det var så skönt att komma ut lite. jag hade varit hemma hela dagen. Ja men vi pratade om allt möjligt, det kändes bra att få träffa henne igen efter så många månader. Jag förstår inte varför vi inte har set varandra på så lång tid. Hm jag venne det har bara inte blivit av. Jag hoppas att vi ses oftare gumman♥


Nu ska jag gå och titta på min serie:) puss på er!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0