Baby shower

Som ni kanske vet så är min gulliga syster gravid. Hon föder redan om ungefär 3 veckor. Jag längtar så mycket! Det är en pojke och han kommer få heta Lukas. Hon har redan underbara Filip som är lite mer än ett år. Dem är en så fin familj är så glad för min syster skull.

Carolina (min syster) hade sin Baby shower igår. Det var jätte trevligt, en massor av hennes gamla barndoms vänner kom. Jag kom ihåg vissa av dem bara eftersom att jag var så liten då haha. Dem berättade även en massa minnen dem kom ihåg om mig. En till exempel när dem ringde hem till oss för att prata med min syster då svarade jag med den gulliga "Hallå det är Jannina, vem är det?". Roligt att höra haha.

Jaaa nu är det en stor längtan efter Lukas. Undra hur han kommer att se ut. Kommer han vara lik Filip mycke? ´

Här bjuder jag på lite bilder:)






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0