Bästa

Nu känns det som att allting börjar gå bra nu. Jesus kommer visst ihåg mig hihi. Jag känner mig glad och friiiiiiiii!!!
Saker händer nog för att något bättre är påväg att hända. Nu mår jag äntligen bra. Bort med alla tårar och alla negativa tankar!

Nu på fredag hade jag tänkt bjuda mina tjejer hem till mig och ha tjej middag (bara tjejer). Som jag skrev tidigare i något inlägg nu börjar det "nya livet". Jag tar tillbaka det jag skrev "No vale la pena enamorarse". Det handlar nog bara att välja rätt och veta vem man är med. Men kärleken är det finaste som finns! Utan kärlek så är vi ingenting, kärlek ger oss styrka och glädje kom ihåg det!

Kommentarer
Zoe

så ska de va amor ! forsätt tänk så te amo

2009-11-05 19:32:49
URL: http://zoeee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0