För gullig

Ligger på min säng just nu och små myser med mig själv hihi. Idag var det jätte trevligt hos Carola min syster. Filip han bivit så himla gullig om man till exempel säger till honom "kan jag få en puss" så kommer han fram och ger en. Haha jag skojade med honom jätte mycket och sa ge mig en puss, ge mig en puss hela tiden. han kom fram varje gång till slut började han klaga med sitt bebis språk. Jag ville bara äta upp honom. Han bjuder väldigt mycket på sig själv.

Carola var jätte snäll och köpte lösgodis bara för att hon visste att jag skulle komma. Haha hon vet att jag älskar godis. Men vad gulligt utav henne att hon gjorde det för min skull:)

Jag vet inte varför men hela dagen har det kännts som att det är fredag imorgon vilket det inte är. Det är onsdag idag och torsdag imorgon. Det känns nog bara så för att jag vill att dagarna ska gå snabbare. Nu måste jag sova för att orka gå upp imorgon till skolan. Jag har även prov. Jag hoppas verkligen att det går bra!
God natt<3



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0