Fredags kväll

Jag hade bestämt mig för något mysigt. Jag bjöd tjejerna hem till mig på tjejmiddag. Något jag tycker jag borde eller vi borde göra oftare. Det var mysigt och trygt att vara med alla och prata en massa. Det var jag, steph, zoe, gaby och natha. Jag hade velat att carolina och laila också kom men dem kunde tyvär inte. Vi tog lite bilder som ni ser här nedan. Dem andra ville inte vara med.

Jag och Zoe drog sedan ut på krogen. Där träffade vi en massa folk och hade det jätte bra. Det var Zoes första kväll ute haha. Hon fick låna Gabys leg men vi kom in i alla fall utan att behöva visa leg pga en viss person kände väktaren.

Första var jag och Zoe lite små miss nöjda med musiken men sen börja vi kom in i det mer och mer. Vi har blivit så vana med latinamerikansk musik.

Just höll nästan på att glömma! På klubben träffade jag på en gammal killkompis som heter Risse. Jag kände inte ens igen honom från början förens han sa att det var han. Han har förändrats en del men är fortfarande snygg. Jag blev helt chockad när han sa att det var han.


 

    


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0