Måndag

Var i praktiken idag började kl 9:00. Det gick bra som alltid. Anna (min lärare) kom idag och hälsade på vilket känndes bra. Vi pratade lite om hur det gick i praktiken osv.
Jag slutade kl 15:00 idag, brukar göra det.

Jag åt för en stund sen. Johnny lagade mat hihi Så skönt att jag inte hade behövt tänka på det. Jag ska träffa Daniel en stund sen om en timme ungefär.  Länge sen jag träffade min vän. Han får komma hit till flemingsberg så får vi ta promenad, I need it!

Jag ska hämta en klänning från Stephanies som är Zoes. Jag glömde ju mina skor i hennes väska i lördags och Zoe sin klänning. Elle jag menar hennes pappas frus klänning hihi. Zoe får absolut inte få skit så jag hämtar den idag så ska jag ge den till henne imorgon på våran träning.

Juste träning imorgon :D Vad roligt!!

Nu har mamma och pappa kommit hem. Tänkte gå upp och hälsa och så.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0