My saturday


Hej bloggen:)

Ska snart äta frukost orkar bara inte gå upp än, ville blogga först hihi. Som ni kanske vet så brukar ju chilenare äta frukost när det egentligen är lunch för svenskar. Men det är inte alltid jag äter frukost bara när jag hinner.

Jag drömde en jätte härlig dröm i natt om att jag fick jätte många julklappar hahaha. Jag gillar såna drömmar men sen när man vaknar så vill man att det ska vara verklighet.

Lördag idag. Jag ska vara i tuben i farsta idag kl 18:00 har ingenaning om vilken tid vi står på scen jätte dumt, jag vet! Det är sånt man borde få veta. Vi har fått lite komplikationer med mixen. Blir så irriterad och sur men finns inte mycket man kan göra åt det. Men jag hoppas att det går bra till slut somn alltid.

Efter uppträdandet ska jag ju på Alvik festen, Jag kommer få ducsha och göra mig i ordning där för jag kommer aldrig hinna åka hem.

Klädsel för uppträdandet
Mörk blåa Baggy jeans
Ljus rosa Converse
Svart eller vit linne tajt Brun, lång linne
Kort svart addidas kofta med vita ränder (luva)
Stora guld färgade Bambo örhängen

Party klädsel
Jag är lite säker på vad jag ska ha på mig. Men oh jag har alltid problem med det. Jag har så svårt att bestämma mig. Måste titta och ha klart för mig vad jag ska ha! för senare kommer det bli förstressigt och det är inte bra.

tänkte på:
Favorit rosa kort kofta
Svart högmidje kjol (ger en fin form),
Liten jeans tup top tog på mig Stephanies lila Tub top
Genomskildiga strumpbyxor, byte om till svarta tights
mina nya klackskor






Lite blder från förra helgen:)


Kommentarer
Nicoleh

Vad fiiin du är gumman!

2009-11-29 01:05:09
URL: http://cocoo.webblogg.se/
Jannina<3

tack gumman <3 du med!

2009-11-29 17:55:42
URL: http://jannina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0