Förlovningsfest

Min bror och hans flickvän Cattis ska snart förlova sig den 24 oktober. Det kommer bli jätte spännande. Min bror har planerat in värsta festen så jag hoppas verkligen den blir lyckad och att dem har det bäst den dagen!
Dem är så söta tillsammans:D dem förtjänar verkligen det bästa gud kan ge dem. Dem typ dör för varandra, släpper inte taget om varandra och det är så det ska vara ibland. Jag tror nog jag kommer bli faster snart igen värkar det som. Undra när dem ska gifta sig. Va roligt:D längtaar!! Ge mig en bebis:D:D haha.






Här får ni se en bild på cattis och Rodrigo på Filips födelsedag. Bilden är tagen från min mobil så det är inte bästa kvaliteten!

 

KRAMIS


Kommentarer
Anonym

hehe va söt du är gumman :)) besitos till dig

2009-10-08 23:10:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0