Fredag

Hej bloggen! :) Fredag idag, vad ska göras? Själv så vet jag inte riktigt. Jag ska iallafall kolla in nya gymmet idag här i Flemingsberg. Jag ska nämlingen börja träna igen. Man mår så bra av träning och jag behöver det verkligen just nu. Jag ska träna tillsammans med Gaby och Karolina:D va roligt det ska bli hihi. jag och gaby gick igår till gymmet men tyvär så kom vi en timme försenade, vi visste inte när deras kontor stängdes.

Jag längtar tills imorgon!! vill vara med Alex, jag hoppas han blir glad och nöjd av min present. Asså ooh jag ville vara med honom igår:(  Då ska jag ta med mammas tårta till honom också. Och Steph, jag ska se till att ta med en bit till dig hahaha gullunge!!:D

Kommentarer
Anonym

Taaack :D :*

2009-10-16 14:31:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0