Ingen för väntande samtal

Jag och Zoe åkte iväg till jobbet efter inspelningen, båda fick nämligen jobb på samma ställe. Men vi får se om vi fortsätter.

Vid ett samtal tillfälle stod det kund Rebecca någonting jag ringde upp. En man svarar.

-Hej mitt namn är Jannina och jag ringer ifrån Riksföreningen Aktiva Synskadade jag söker efter Rebecca.
- Vad vill du henne till? svarade han förvånad.
- Jag ringer ifrån en organisation som samlar in pengar till synskadade barn ville se om hon är intresserad med att bidra.
- Nej du, det är så att min fru dog för ett och ett halvt år sedan.
- Ojdå jag är hemsk ledsen.
- Det gör inget du visste ju inte.

Neeeej!! Jag ville bara dö, stackars man:(:(:( Jag önskar jag aldrig hade ringt för då hade han inte ens behövt tänka på det.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0