Ingen rubrik


Jag kunde inte blogga igår eftersom att jag var hos Paula, hennes internet funkade inte.
Jag sov hos Paula igår, har typ inte sovit något. Vi pratade massor idag i morse. Hon ger så goda råd! Hon vet precis vad man borde och inte borde göra med grejer.

Min älskling ringde mig idag, då frågade jag honom ifall han ville komma till mig. Han var i stan och mådde inte bra så han var lite osäker. Men men, oftast får jag som jag vill:) Han ligger på min säng nu och sover. Han ser ut som en bebis haha jätte gullig.

Senare kanske vi går till Paula, hon ville att vi skulle komma dit och äta Completos. Det är en Chilensk "rätt" jätte gott!. Vi får se om Alex orkar gå upp. Han har värsta baksmällan haha. Nu tänker jag gå och krama honom och pussa honom tills han vaknar;)



Smyg tagen bild på Alex när han sov :P hahhaa


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0