Det får bli bättre

Är i skolan just nu, vi har precis fått rast. Vi håller på med någon data grej, jag förstår ingenting. Eller jo lite gör jag faktiskt. Eda sitter brevid mig och stirrar haha.

Igår träffade jag Alex, vi hade gasnka mycket att prata om. Han slutade kl 7 så väntade på honom utan för hans jobb. Det kändes verkligen bra att äntligen få träffa honom. Vi hade ju inte träffats sen förra veckan på tisdag. Mys! Vi pratade om hur vi skulle ha det. Han jobbar mycket så det finns knappt tid för oss. Jag brukar sakna honom jätte mycket, det är de som är problemet. Men jag får vänja mig vid det för han klommer fortsätta jobba. Vi är inga barn längre. Det blir nog bra i längden. I början förstog jag inte honom, varför han jobbar så mycket. Men nu förklarade han exakt varför. Vi ska göra vårt bästa för att allt ska funka som det ska. Jag ska ska skärpa mig och inte klaga så mycket. Han ska höra av sig mer och ge mig mer tid.

Jag måste själv börja söka efter ett jobb. Jag hade tänkt skriva ut mitt cv idag i skolan. Det blir nog tufft med både plugga och jobba. Men det är så mycket jag vill göra. Jag måste!

Kommentarer
Mikaela

sv: fan vad härligt! :D

2009-09-03 18:40:14
URL: http://ke1a.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0