Lördag

Jag är hos min älskling just nu. Det känns helt underbart att ha honom nära mig. Igår hade Cayo fest det var verkligen kul. Vi dansade jätte mycket. Men jag hade en stor saknad efter Alex. Jag önskade att han var där, det är inte samma sak utan honom. Men jag hade ändå kul me tjejerna.

Han jobbade igår så jag träffade honom efter och sov hos honom. Vi sov typ till klockan 3 idag haha. Vi sov så skönt, jag drömde flera olika drömmar. Helt sjuka, men jag hade även en ganska fin dröm om Jazmine:)

Jag ska snart åka hem och Alex ska iväg med familjen nånstans. Jag måste hem vara lite med familjen, duscha därefter möta tjejerna. Tjejmiddag idag hos Stephanie så det blir mysigt. Bara tjejer inga killar tack!:P Jag ska höra med Gaby snart om när vi ska dit. Tur att Staphani bor så nära mig så slipper jag åka haha. Det tar knappt 5 min ner till henne ifrån mig.

Juste! igår fick jag en jätte fin väska av mi mami:D hon e så snäll. Jag och mamma har typ samma smak på kläder och sånt så hon vet precis vad jag gillar. Vi har blivit beroende av väskor hahaha:P




Dagens låt, vi lyssnade på den om och om igen. Medans vi låg och kramades:)



 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0