Har du funnit dina riktiga vänner?

Det är jätte viktigt att veta vilka man verkligen kan lita på och inte. Man borde även veta vilka man ska ställa upp för och inte. Har du funnit dina riktiga vänner? För mig känns det iallafall som att jag funnit dem. Men Häromdagen blev jag faktiskt osäker på en. Blev jätte ledsen, hon sa att hon inte ville ha kontakt med mig längre. Bara för att vi inte haft så mycket kontakt på sista tiden och att jag inte hör av mig. Hon sa att hade märkt med tiden vilka hennes riktiga vänner är och vilka som finns där för henne (tydligen inte jag, fast jag varit det. Jag vet det). Jag blev så besviken.

Innan jag började plugga så hade jag varnat flera stycken att jag inte skulle ha så mycke tid som förut. Jag går ju just nu i en intensive kurs i 9 månader. Det ända som gäller är plugget och den ända tiden jag har för att slappna av och ha tid för mig själv är helgerna. Jag har ställt upp så mycket för den där tjejen! Jag blir så arg och ledsen att hon säger sådär. Jag har inte ens gjort henne nånting. Vi har kännt varandra i flera år fattar inte varför hon ska överdriva så mycket bara för "jag inte hört av mig". Dagen innan hon skrev det där till mig så ville jag träffa henne och vara med henne. Visst, hon sa att jag inte hört av mig, varför hör inte hon av sig då?
Jag tycker det är en sån onördig grej som hon lägger energi på. Jag orkar inte ens bry mig. Hon får inse med tiden. Jag såg henne som en riktig vän, men kolla nu? En riktig vän förstår en och säger inte sådär. Fan va lågt!!!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0