Kvinnan framför mig

När jag sat på tåget påväg hem från praktiken så var det en kvinna som sat framför mig. Jag hade köpt små chocklad bollar som jag åt. Kvinnan framför mig stirrade och stirrade. Jag ba tänkte "varför stirrar hon så mycket, hm?". Vill du ha frågade jag och sträckte fram lilla påsen. Hon skrattade jätte mycket och sa nej tack! förlåt att jag tittade så mycket, jag fastnade med blicken bara. Själva situationen var så rolig. Jag ville skratta så mycket men jag höll mig. Förut hände det mig något liknande också. Jag är vann vid att inte låta folk titta på mig när jag äter så jag måste fråga ifall dem vill ha. Jag kan inte låta bli att fråga om en främling tittar mycket.

Jag vill bara vara snäll:)


Kommentarer
Paulin

hehe det var ju snällt gjort av dig :)

2009-09-12 15:52:29
URL: http://puussgurkan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0