Love Love Love

Det gick ganska bra på interjuven igår. Jag ska dit nu på söndag klockan 15:00 och prov jobba. Får se hur det går, egentligen så är det inte ett jobba jag är så intresserad av. Jag tar vad som kommer för tillfället.

Älsklingen slutade tidigare igår så direkt efter interjuvn så åkte jag till honom. Hans nya tv är jätte fin och stor, man kan göra massor med den. Vi låg och tittade på tv hela kvällen. Eftersom att han älskar fotbolll så tittade han på champions league match. Jag är inte ett dugg intresserad av fotboll så jag somnade:$. När den var slut så väckte han mig för att filmen Narnia började. Den var jätte bra, men lite för lång.

På kvällen innan vi skulle somna pratade vi en massor. Det kändes jätte bra att prata om vissa saker. Nu börjar allt bli som förut tycker jag. som många förhållanden så är det inte alltid perfekt. Vi har haft våra jobbiga stunder på sistone men nu är allt som det ska. Förstår inte att jag ens kunde bli lite osäker på vad han kände för mig. Jag blev osäker efter alla gräl vi hade. Men nej han älskar mig lika mycket som jag älskar honom och att vi har haft det lite svårt ändrar inte på saken. Varje gång jag är med honom så märker jag hur mycket han betyder för mig. Han är så underbar fan vad jag älskar honom. Jag njuter av varje sekund jag är med honom. Det är så mysigt!

Kommentarer
nicolina

aw va söt du e jannina :D bra att det går bra.. <33

2009-10-04 14:24:00
URL: http://nickita.blogg.se/
Jannina<3

haha du med gumman :D jaa verkligen hihi.. <3<3

2009-10-05 10:19:51
URL: http://jannina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0