Noche de fiesta

Utgång ikväll! :D Cattis fyller år idag så vi ska fira henne. Min bror har bokat bord på la cocarasha. Vi ska dit och äta Buffe och dricka lite. Där efter ska vi gå vdare till någon klubb. Det är mina bröder som kommer, Cattis så klart, hennes vänner jag och min älskling. Jag hoppas vi har en bra kväll.

Alex ska komma klockan 20.00 jag måste typ vara klar då. Tjejer brukar vara lite sega på att fixa sig. Jag är en av dem, tråkigt men så är det.
Jag kom ut från duschen för typ 20 min sen. Jag måste torka håret, platta det, sminka mig och på med kläderna:O Gud det känns som att jag nästan inte kommer hinna. Men nej jag måste måste hinna med halv 20.30 tåget. Vi måste vara där klockan 21.00.

Nu måste jag verkligen gå och fixa mig. Jag är så tidoptimistisk. Puss och kram på er!!! Ha en underbar lördags kväll/natt.




                                     

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0