Gäller att hålla tummarna tills på fredag

hej på er:) idag träffade jag verken Gaby eller Steph till slut. Gaby var tvungen och vara barnvakt. Men vi få ses imorgon en stund. Jag var och tittade på Taareks träning idag. Det var roligt att se honom spela. Men det jobbiga var att jag frös:( solen var inte så varm och precis där jag sat så var det skugga. Jag sat där i en hel timme fy. Försökte röra mig genom att gå och ställa mig vid solen men jag frös ändå. Dessutom var jag så himla kissnödig!! Hemskt. Nästa gång vet jag, ska ha på mig lager på lager. Men iallafall han var jätte duktig:) Efter det fick jag sjuss hem av hans papi.

Nu ska jag börja packa lite, vill inte att det ska bli som min dröm som jag drömde:O (att jag glömmde packa resväskan). Vi får hoppas att flyget inte blir inställd bara, hatar askmolnet!!!

Bild på när jag solade i klassen haha


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0