Tjenixen:)

Jag hade lite fullt upp igår därför hann jag inte skriva något. Jag kom även hem sent igår. Jag fick ett sms av min lärare igår. Resan blir tydligen av, men jag tycker ändå de verkar vara lite osäkert. Jag har tittat på arlandas trafikinformation och det står inte om vårat plan går eller ej. Men jag får hoppas att det står snart här är sidan. Vi åker med Planet 12:20 mot Istanbull:)

Efter skolan idag blir det mycket att göra. Ska åka in till stan och möta Zoe. Jag ska äntligen få mina svarta högmidjade shorts av henne som hon fick låna. Det känns nästan som ett måste att ha me dem. Efter det ska jag hem direkt. Jag måste packa lite, sist jag packade så packade jag ganska slarvigt haha. Jag måste tvätta mina converse:p de har blivit väldigt smutsiga, klart jag vill ha rena skor:P Men jag ska ha med mig flera par. Jag måste även fixa mina naglar!! Min Gaby ska komma till mig och göra mig sällskap. Steph tror jag också kommer, hon har inte svarat på mitt sms än. Men Vad roligt:) jag kommer bli så arg om resan inte blir av. Men min lärare låter så säker, hon har tydligen kontakt med flygbolaget. Men som sagt man vet aldrig.



Lyssna på den här sköna Reggaeton Mixen



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0