Solig dag:)

Soligt skönt väder det var idag! nu har livet börjat ljusna lite. Jag var på möte idag med klassen. Vi träffade en tjej som vi kallade för "pizza tjejen". Hon är tydligen kändis enligt de andra. Men jag kände inte igen henne sedan tidigare. Vi fick lite djupare information om Turkiet. Hon var jätte duktig men jag kunde inte sitta still ville röra på mig. Lena Delade ut pack lista om det vi bör ha med oss. Nu vet jag även hur många kg jag får ha med mig, det är 15 kg. Tycker det är lite, men får väl nöja mig med det. Vi åker redan nästa fredag hihi vad roligt!!!

Efter mötet åkte jag in till stan och träffade min vän Zoe som jag inte hade träffat på evigheter. Jag hade saknat henne så mycket. Äntligen kom vi på plats igen. Vi gick runt i stan och tittade lite affärer. Hon köpte kläder till hennes kille med ett present kort som var hans. Hon la till 200kr och köpte chinos till honom. De är en så himla fint par! Vi pratade en massor. Jag hittade en väska som jag varit på jakt efter i månader. Inte exakt den men något liknande. Äntligen hittade jag den, blev jätte glad. Men slösade mina sista pengar på det. Det var nog värt det, kan tänka mig att dem redan kommer vara slut imorgon och jag hade aldrig hunnit köpa.

I det fina vädret ville jag inte gå hem. Laila ringde mig och undrade om vi kunde ses. Jag åkte till visättra och träffade henne och ping-gi. Ping-gi såg så cool ut i hennes addidas kläder. Laila och jag gick runt med silvia och hon såg så glad ut. Jag ville bara äta upp henne, jag fick en puss haha. Taarek hade träning i vsa-ip då passade vi på att ses en liten stund:) Jag verkligen njöt av solen hela dagen!


Min nya lilla väska:)





Från ginatricot endast 149 kr


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0