God natt

Jag börjar redan känna mig lite trött. Jag funderar på att lägga mig snart. Men först måste jag nog städa lite, mamma tvättade kläder idag. Alla tvättade kläder ligger på min säng. Känns som att jag inte orkar eller har lust att lägga in dem i min garderob. Jag har sjukt mycket kläder det får knappt plats. Jag använer inte allt men de flesta. Jag borde rensa lite för det börjar bli irriterade. 

Vad tycker ni om att sola under lektionen? Visst låter det sjukt men ändå skönt. Jag gjorde faktiskt det:$ Fönstret stod öppen och jag sat precis där och solen sken på mig. Jag fick inte skit eller så (först). Min lärare sa ingenting tyckte det var dumt. Sen sa hon till min andra lärare då fick jag lite skäll av henne istället. Förstår inte varför hon inte sa det själv. Men jag tyckte inte direkt det var något fel. jag var ändå med på lektionen.

Aja pratar med en kompis nu i luren. Jag ska sova efter det. God natt sötnosar <33

                          
HAPPY


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0