Dagens nyheter

Folk verkar vara intresserade av mitt liv. Trots att jag inte har uppdaterat som tidigare så har min statestik stigit. Är det något speciellt ni undrar? Vad jag har hört så tror folk att jag har pojkvän. För er information så har jag inte det! Jag är en singel. Men någon som intresserar mig kanske det finns;) Men mina nära och kära vet ju självklart everything. Jag skulle nog få väldigt många besökare om jag skrev precis allting. Men som ni kanske märkt jag skriver inte allt.

Idag ska jag ha en riktig myspys ikväll tillsammans med syster och de två pluttarna. Vi skulle egentligen på bio idag och titta på Alice i underlandet. Men det blir inte av eftersom att hennes man är i göteborg och inte kan vara med barnen. Jag ska åka dit och vi ska hyra film och äta oss tjocka av godis.

Snart blir det hej då Sverige och shoo turkiet:)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0