Bion igår

vart jätte trevligt:) vi tittade på en jätte bra film. Men minns inte riktigt vad den heter kan titta sen. Den var lite sorglig. Tyckte så synd om tjejen.

Innan bion gick vi och spelade lite spel. Jag vann honom varje gång:D haha. Sen köpte vi oss något gott så gick vi in.

Jag har inte sovit mycket alls. var uppe till sent igår och rede upp en skum grej med en person. Men asså egentligen jag bryr mig inte ens. Vill bara inte vara med i en massa "lek". Barn grejer. Men det är fixat nu och vi kom fram till en bra grej. Tog inte ens åt mig.

Jag sa till Laila igår att det nog är bäst att bli lebb. Killar är bara problem haha asså ärligt helt sjukt. man skulle förstå sig så bra med en tjej. Haha men det är ändå inte samma saaaak!:P


Kommentarer
nicolina

hahah jannina ja håller me ja svär...

2010-02-02 23:26:21
URL: http://nickita.blogg.se/
jannina

haha Bästa!!:D

2010-02-03 13:29:23
URL: http://jannina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0