God nyhet

Today fick vi reda på en riktigt god nyhet. Förut var det inte 100 men nu är det verklegen helt säkert! Jag ska nämligen åka till Turkiet med klassen eller inte alla men några. Vi ska dit och göra ett uppdrag. Kan ge mer information om det sen. Men tänk er, vad roligt! Jag blev så glaaaad!!!!
Skolan betalar självklart allt, vilket är det bästa haha. Jag ska shoppa så mycket. Dessutom är allt billigare där. Gud så lyxigt! Jag behöver verkligen åka bort. Vi ska vara borta i en vecka. Vi åker den 25 April, SPIKAT! Jag vet inte exakt vilka från min klass som ska med men vad jag vet så är det jag, Eda och Mathilda som ska med. Ska fråga killarna imorgon. Riktigt myspys!!:D



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0