Hatar sl!!

Sitter i skolan just nu är helt seg efter en lång reda hit. Jag hatar verkligen SL!!!!! Fy jag gick upp jätte tidigt, krigade mig upp från sängen för att vara i tid. Jag kommer till tåget och skiten är 40 min sen!! Jag fick vänta jätte länge. Sen när penndel tåget äntligen kom så fick jag stå hela vägen för tåget var full av folk. När vi kommer till östertälje så sa jäveln i högtalarna att tåget inte åker till södertälje. Endast till södertälje hamn! "där finns ersättnings buss". Jag blev så förbannad!!! Kan ni tänka er efter att ha väntat så länge. Okej jag kommer till Södertälje efter buss resan. Då fick jag yttligare vänta 15 minuter till på bussen mot nykvarn. Jobbigt sen somnade jag på bussen.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0