Kärlek till fredagar

Heej alla sötnosar!! När jag var påväg till skolan så sat en jätte trevlig äldre man framför mig. Jag blundade lite och plötsligt så sa han "är du trött?" haha. Jag svarade ja lite, sen började vi prata en massor. Varför får jag alltid så bra kontakt med äldre människor? Jag blir bemött som en väldigt glad och artig tjej får jag oftast höra. Blir glad av att äldre trivs med att prata med mig även om jag är ungdom. jag frågade om han hade några barn men han hade inte det. Kanske därför, kanske skulle han vilja ha en dotter?:) Den äldre mannen fick mig att må bra och även känna mig piggare.

Har rast men börjar strax. Mimi sitter brevid mig och verkar ha jätte roligt med ett spel på datorn haha. Blev lite sugen på att spela jag med. När vi går in ska få måla lite hihi om vad vi har lärt oss under veckan. Älskar att måla.

Äntligen fredag eller hur!! Så himla skönt, men jag slutar som vanligt. Men bara lisom själva känslan att man äntligen är ledig. Vad händer ikväll? dem flesta brukar ju alltid hitta på något roligt på fredagar. Själv så ska jag träffa marie, men tyvär så vet jag inte ännu vad vi ska göra. Hon har iallafall endast barnvakt idag. 




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0