Så ligger det till med killar

Vad gillar ni för sorts killar? Jag har nog själv märkt vad jag kan fastna för. Haha killar med Babyface, gulliga men ändå fina. Han ska helst vara lång, vältränad (inget krav, men fin kropp aah), fin inuti, mogen och bry sig om mig. 

Flera killar kan se bra ut men på olika sätt.  Dem som ser oskyldiga är nog dem farliga och dem som ser farliga ut är nog dem oskyldiga. Man ska akta sig för dem farliga! Men ärligt tjejer, vad gör vi utan killar? Vad gör killar utan oss? Vi är verkligen menade för varandra. Ibland kan jag ändå känna att jag blir så trött på killar. För dem tänker så annorluna. Men det är det som är häftigt ändå. Det som gör dem så intressanta. Men vi tjejer förstår varandra bäst. Och killar förstår varandra bäst.    

När man träffar en ny kille/ny tjej är det upp till en själv hur man ska ta det. Seriöst eller oseriöst? men om man är oseriös från början borde man inte ge falska förhoppningar. Vill du bara ha det för stunden? Lek inte då med personens känslor. Tänk om det vore du!


 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0