Skit grej!!!!!

Jag var så sur imorse. Jag hade en dålig diskussion med min lärare. Kvinnan vägrar ge mig ledigt 1 dag då vi ska på kryssningen. Alltså allt är klart, vad ska jag göra? Klart jag ska gå, men känns som jag kommer få så mycket skit. Men vadå jag ska inte ha betalat i onördan. Dessutom bokade hon möte med min handledare på praktiken (då måste jag typ vara med) samma dag! Jag lovar hon jävlas bara med mig. Jag kan verkligen inte, men hon vägrar förstå! Hon klagar överdrivet mycket bara för jag har frånvaro. Men det är en ända dag! Vi har liksom inte ens sportlov kom igen!!

Kommentarer
Nadia

sip det vare faktist :D



jora det är bra y tu hur har du mått ?

besito cuidate <3

2010-02-23 19:52:41
URL: http://ladynadia.blogg.se/
Nadia

jora det är bra me honom vi fyller idag ett halft år förlovade och snart blire 3 år tilsammans :D så är jätte glad

2010-02-24 18:32:34
URL: http://ladynadia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0