Tisdag

Sitter i skolan just nu. har en uppgift att göra sen. Måste skriva om åldrarna mellan 7-12 åringar. Hur dem tänker osv. Intressant va, men det är en grupp arbete som jag ska göra tillsammans med Mimmi och Mathilda:)..

Efter skolan ska jag till jobbet och jobba i två timmar. Haha väldigt lite, men det är bara exrta. Micke från jobbet ringde mig igår vid behov. Vi har ingen dans idag för Zoe kunde inte idag.

Den 25 feb tänker jag sätta igång med min träning. Jag ska köpa gymkort på Huddinge Hallen där mina älsklingar Gaby och Stephanie nydligen börjat träna.Varför just där? Ja för att man inte behöver bina sig i ett helt år som det var på sats. I huddninge Hallen kan man tydligen betala för en månad 350kr. Det blir perfekt vill liksom inte hamna i kronofogden om jag inte lyckas ha pengar om jag då skulle binda mig i ett helt år. Det är inte alltid roligt att träna själv så det blir roligt att ha Stephanies och gabys sällskap. Dags att hålla formen tills sommaren. Inte bara sommaren utan inför resan till Chile i december. Klart man ska vara snygg i bikini;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0